.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 1 شنبه

روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با ارسال نامه اي انتساب دستخط مربوط به اعلام نظر رهبري درباره راي دادن به يك كانديداي خاص رياست جمهوري را تكذيب كرد. متن نامه چنين است : با صلوات بر محمد و آل محمد(ص ) و با احترام در ستون « جهت اطلاع » آن روزنامه وزين در شماره 8619 مورخ 88 3 2 خبري مبني بر انتشار يك سئوال و جواب كه دست خطي پيرامون انتخابات را به حجت الاسلام والمسلمين آقاي سعيدي (نماينده محترم ولي فقيه در سپاه ) نسبت داده به نقل از يك پايگاه خبري منتشر شده است كه همانگونه كه آن روزنامه در خبر مذكور نيز به خوبي اشاره داشته اند اينگونه تلاش ها در آستانه انتخابات رياست جمهوري شيطنت هاي تبليغاتي به شمار مي رود. لذا بدينوسيله اعلام مي دارد خبر مذكور شايعه و كذب محض بوده و اساسا طرح چنين موضوعي دروغي بزرگ است . خواهشمند است مراتب تكذيب شديد روابط عمومي سپاه در اين خصوص به نحو شايسته در آن جريده درج گردد. « ومن الله التوفيق » مسئول اداره روابط عمومي و انتشارات سپاه ـ سرتيپ دوم پاسدار رمضان شريف .

از اروميه خبر مي رسد هداياي رياست جمهوري كه به مناسبت روز خبرنگار در سال گذشته در نظر گرفته شده بود پس از گذشت چندين ماه به دست خبرنگاران نشريات محلي خبرگزاري ها و برخي روزنامه هاي سراسري رسيد. اعطاي اين هدايا پس از گذشت چندين ماه و در آستانه برگزاري انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري سئوال برانگيز شده است . براساس اين گزارش براي 43 خبرنگار هر نفر چهار ميليون ريال ارسال شده است .

يك كشتي ايراني حامل مشروبات الكلي روز جمعه در سواحل عربستان سعودي غرق شد. به گزارش « تابناك » به نقل از روزنامه « الوطن » عربستان كشتي مذكور كه با پرچم و خدمه ايراني از دبي به سمت بصره در عراق حركت مي كرد در اثر توفان به يك صخره برخورد كرده و سه تكه شد. شش نفر خدمه اين كشتي توسط قايق هاي گارد ساحلي عربستان نجات پيدا كردند. برپايه اين گزارش موتور كشتي مذكور دچار نقص فني شده بود اما خدمه آن با علم به اينكه بار اين كشتي برپايه قوانين عربستان سعودي ممنوع است درخواست كمك نكرده بودند. گارد ساحلي عربستان تاكنون از محل غرق شدن كشتي در حدود چهار هزار بطري مشروبات الكلي و آبجو جمع آوري كرده است . هنوز مقامات ايراني درباره اين خبر اظهارنظري نكرده اند.

پخش خبر و تصوير حضور رئيس جمهور در اجتماع مربوط به سالروز آزادي خرمشهر از رسانه ملي ديروز اعتراض بسياري از مردم را برانگيخت . اين قبيل اقدامات در دوران تبليغات رسمي نامزدها براساس ماده 68 قانون انتخابات رياست جمهوري ممنوع است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حمزه 3 خرداد 1388
براي احمدي نژاد هيچ چيزي ممنوع نيست .اين قانون است كه بايد خود را با ايشان هماهنگ كند نه اينكه ايشان مطيع قانون باشند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.